Тиждень безпеки дитини Горщиківському ДНЗ «Берізка»
Безпека життя та здоров’я є на даний час найбільш актуальною проблемою дошкільних навчальних закладів. Даній проблемі приділяється велика увага. Так, в дошкільних закладах району пройшов «Тиждень безпеки дитини». Концептуальною основою безпеки життєдіяльності дошкільників є Закон України «Про дошкільну освіту», Базовий компонент дошкільної освіти, програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
Забезпеченню освітньо-виховного процесу з проблеми «Особиста безпека життєдіяльності дитини» підпорядковується уся організація життя дітей, предметного та соціального середовища, всіх видів діяльності. Дошкільнята пізнають навколишній світ у процесі ознайомлення з предметами, речами з природним середовищем, з людьми, тваринним світом тощо. Але їх природна допитливість та відсутність навичок особистого життєвого досвіду можуть призвести до небажаних наслідків, тобто до небезпеки для здоров’я та життя. Тому вирішення проблеми особистої безпеки життєдіяльності дитини хвилює всі ланки суспільства. Щоб у свідомість дитини закласти поняття безпеки в життєвому середовищі, необхідна систематична робота з малюками.
Саме таку роботу проводять педагоги у Горщиківському ДНЗ «Берізка». Пріоритетним напрямком роботи є засвоєння дитиною певних знань і вмінь, запобігання нещасним випадкам через формування у неї свідомої безпечної поведінки. Основний зміст реалізується через систему занять «Тиждень безпеки дитини», введених до розкладу навчально-виховної роботи. Вихователі Поставитюк Т.М., Вигівська Т.В., Мошківська Л.В. поділились своїм досвідом роботи серед колег.
Поставитюк Т.М. провела розвагу конкурс зі старшими дошкільнятами «Врятувати вірних друзів».
Вигівська Т.В. показала лялькову виставу «Вогонь буває добрим, вогонь буває злим».
Мошківська Л.В. показала з дітьми середньої групи драматизацію казки «Хто такий Незнайомець».
Педагоги проводять бесіди, дидактичні вправи та ігри, ТРВЗ з максимальним використанням наочності.
Нам, дорослим, необхідно якомога раніше акцентувати увагу дітей на цілеспрямоване формування у них ціннісного ставлення до власного здоров’я. Здоров’я – це найвище благо, дароване людині Природою.
Людмила Мельник, методист райметодкабінету
|