Аналіз
матеріальних чинників
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Транспортне сполучення суб’єктів
округу
|
Наявність двох шкільних автобусів
|
Незадовільний стан доріг та великі витрати на утримання
автотранспорту
|
Можливості
|
Загрози
|
Здатність забезпечити підвіз учнів та вчителів, а
також можливість здійснення екскурсій, взаємодії між суб’єктами округу
|
При технічних
несправностях збій у системі підвозу.
Складність
розробки маршрутів, які б задовольняли побажання усіх суб’єктів округу.
|
Навчально-матеріальна база округу
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Потужна
навчально-матеріальна база опорного навчального закладу.
Наявність в
достатньою навчально-матеріальною базою з вдалим розташуванням відносно
опорного навчального закладу
|
Відсутність
кабінетів хімії, фізики, біології, комп’ютерної техніки у більшості
суб’єктів округу.
Складність в
організації надання навчально-матеріальної бази іншим суб’єктам округу
|
Можливості
|
Загрози
|
Можна забезпечити доступ учасників навчально-виховного
процесу до бази навчальних закладів, що володіють сильною
навчально-матеріальною базою.
|
Проблеми в
оптимальному розподілі ресурсів опорного навчального закладу.
Складність
розробки розкладу занять між навчальними закладами округу.
|
Ключові напрямки роботи округу
|
Збереження здоров’я учасників
навчально-виховного процесу
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
У переважаючій більшості шкіл округу створено умови для
гарячого харчування учнів.
Створено спортивні майданчики.
|
Проблемою майже
всіх шкіл є відсутність внутрішніх санвузлів. В багатьох школах немає
спортивного залу.
Медичне
обслуговування учнів здійснюється лише працівниками ФАПів.
|
Можливості
|
Загрози
|
Сформувати середовище, яке сприятливе для збереження
життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу
|
Неможливість здійснити покращення матеріально-технічної
бази закладів округу через брак коштів
|
Інформатизація навчально-виховного
процесу
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Наявність точки доступу до без провідної швидкісної мережі Інтернет на
території округу.
У НВК комп’ютерна техніка
використовується не лише у навчальному процесі, для ведення управлінської,
адміністративно-господарської діяльності. Навчальний заклад має своє
представництво в мережі Інтернет.
|
Через брак коштів підключення до Інтернету є лише у
опорному закладі. Відсутність комп’ютерної техніки у більшості закладів округу,
робочого місця керівника школи.
Неготовність працівників шкіл до використання
комп’ютерної техніки в навчально-виховному процесі
|
Можливості
|
Загрози
|
Підключення всіх
закладів округу до мережі Інтернет.
Сформувати
інформаційний простір та впроваджувати інформаційно-комунікативні технології
в навчальний процес.
|
Незабезпеченість
комп’ютерною технікою шкіл І-ІІ ступенів.
|
Профільне навчання
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Досвід педагогічних кадрів та база опорного навчального
закладу
|
Низькі показники наповнюваності класів у майже всіх
школах округу.
|
Можливості
|
Загрози
|
Хороші можливості для здійснення до профільного та
профільного навчання на базі опорного навчального закладу
|
Відтік учнів 9-х класів та неможливість сформувати
профільні класи
|
Мережа
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Стабільність
демографічної ситуації на найближчі роки.
Транспортне
забезпечення.
|
Наявність
навчальних закладів, які потребують пониження у ступені через низьку
наповнюваність та слабку навчально-матеріальну базу.
|
Можливості
|
Загрози
|
Реальні
можливості довозу учнів до опорного навчального закладу.
Оптимізація
мережі.
|
Кадрові проблеми
через оптимізацію шкіл округу.
Невдоволення
громадськості.
|
Педкадри та їх професійний
розвиток
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Навчальні заклади
забезпечені педагогічними кадрами.
На базі опорних
закладів діють курси
|
Через
малокомплектність шкіл округу в багатьох закладах окремі предмети читаються
нефахівцями.
Низький рівень
комп’ютерної грамотності та володіння інноваційними технологіями навчання.
|
Можливості
|
Загрози
|
Організація
методичної роботи на рівні округу.
Збільшення часу
методичної роботи над внутрішкільним підвищенням кваліфікації.
|
Без належної
оплати робота може перетворитись у формальність
|
Дошкільне виховання
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
На базі НВК
відкрито дві дошкільні групи для дітей 4-5 річного віку, до яких довозяться
діти з усіх населених пунктів округу.
Діти молодшого
шкільного віку частково охоплені соціально-педагогічним патронатом.
|
Дошкільні групи
перенаповнені і потребують кращого навчально-ігрового забезпечення.
Для дітей
молодшого шкільного віку немає відповідної дошкільної установи.
|
Можливості
|
Загрози
|
Охоплення дошкільним вихованням 50% дітей за умови
добудови та покращення матеріальної бази опорного навчального закладу.
|
Довіз дітей до дошкільної установи становить певний
ризик та загрозу життю і здоров’ю дітей.
|
Виховання
|
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
Створено чітку
систему виховної роботи.
Школи мають свої
програми виховної роботи
|
Велика
завантаженість виховних планів.
Мала кількість
учнів у школах.
|
Можливості
|
Загрози
|
Створення окружної виховної програми, яка дозволяла
розвантажити виховні плани та проводити спільні виховні заходи
|
Необхідне продумане узгодження виховної роботи в
окрузі.
|
| |