Радою здійснюється аналіз стану освітньої галузі в освітньому окрузі:
Аналіз матеріальних чинників |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Транспортне сполучення суб’єктів округу |
|
Наявність двох шкільних автобусів |
Незадовільний стан доріг та великі витрати на утримання автотранспорту |
Можливості |
Загрози |
Здатність забезпечити підвіз учнів та вчителів, а також можливість здійснення екскурсій, взаємодії між суб’єктами округу |
При технічних несправностях збій у системі підвозу. Складність розробки маршрутів, які б задовольняли побажання усіх суб’єктів округу. |
Навчально-матеріальна база округу |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Потужна навчально-матеріальна база опорного навчального закладу. Наявність в достатньою навчально-матеріальною базою з вдалим розташуванням відносно опорного навчального закладу |
Відсутність кабінетів хімії, фізики, біології, комп’ютерної техніки у більшості суб’єктів округу. Складність в організації надання навчально-матеріальної бази іншим суб’єктам округу |
Можливості |
Загрози |
Можна забезпечити доступ учасників навчально-виховного процесу до бази навчальних закладів, що володіють сильною навчально-матеріальною базою. |
Проблеми в оптимальному розподілі ресурсів опорного навчального закладу. Складність розробки розкладу занять між навчальними закладами округу. |
Ключові напрямки роботи округу |
|
Збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
У переважаючій більшості шкіл округу створено умови для гарячого харчування учнів. Створено спортивні майданчики. |
Проблемою майже всіх шкіл є відсутність внутрішніх санвузлів. В багатьох школах немає спортивного залу. Медичне обслуговування учнів здійснюється лише працівниками ФАПів. |
Можливості |
Загрози |
Сформувати середовище, яке сприятливе для збереження життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу |
Неможливість здійснити покращення матеріально-технічної бази закладів округу через брак коштів |
Інформатизація навчально-виховного процесу |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Наявність точки доступу до без провідної швидкісної мережі Інтернет на території округу. У НВК комп’ютерна техніка використовується не лише у навчальному процесі, для ведення управлінської, адміністративно-господарської діяльності. Навчальний заклад має своє представництво в мережі Інтернет. |
Через брак коштів підключення до Інтернету є лише у опорному закладі. Відсутність комп’ютерної техніки у більшості закладів округу, робочого місця керівника школи. Неготовність працівників шкіл до використання комп’ютерної техніки в навчально-виховному процесі |
Можливості |
Загрози |
Підключення всіх закладів округу до мережі Інтернет. Сформувати інформаційний простір та впроваджувати інформаційно-комунікативні технології в навчальний процес. |
Незабезпеченість комп’ютерною технікою шкіл І-ІІ ступенів.
|
Профільне навчання |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Досвід педагогічних кадрів та база опорного навчального закладу |
Низькі показники наповнюваності класів у майже всіх школах округу. |
Можливості |
Загрози |
Хороші можливості для здійснення до профільного та профільного навчання на базі опорного навчального закладу |
Відтік учнів 9-х класів та неможливість сформувати профільні класи |
Мережа |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Стабільність демографічної ситуації на найближчі роки. Транспортне забезпечення. |
Наявність навчальних закладів, які потребують пониження у ступені через низьку наповнюваність та слабку навчально-матеріальну базу. |
Можливості |
Загрози |
Реальні можливості довозу учнів до опорного навчального закладу. Оптимізація мережі. |
Кадрові проблеми через оптимізацію шкіл округу. Невдоволення громадськості. |
Педкадри та їх професійний розвиток |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Навчальні заклади забезпечені педагогічними кадрами. На базі опорних закладів діють курси |
Через малокомплектність шкіл округу в багатьох закладах окремі предмети читаються нефахівцями. Низький рівень комп’ютерної грамотності та володіння інноваційними технологіями навчання. |
Можливості |
Загрози |
Організація методичної роботи на рівні округу. Збільшення часу методичної роботи над внутрішкільним підвищенням кваліфікації. |
Без належної оплати робота може перетворитись у формальність |
Дошкільне виховання |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
На базі НВК відкрито дві дошкільні групи для дітей 4-5 річного віку, до яких довозяться діти з усіх населених пунктів округу. Діти молодшого шкільного віку частково охоплені соціально-педагогічним патронатом. |
Дошкільні групи перенаповнені і потребують кращого навчально-ігрового забезпечення. Для дітей молодшого шкільного віку немає відповідної дошкільної установи. |
Можливості |
Загрози |
Охоплення дошкільним вихованням 50% дітей за умови добудови та покращення матеріальної бази опорного навчального закладу. |
Довіз дітей до дошкільної установи становить певний ризик та загрозу життю і здоров’ю дітей. |
Виховання |
|
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Створено чітку систему виховної роботи. Школи мають свої програми виховної роботи |
Велика завантаженість виховних планів. Мала кількість учнів у школах. |
Можливості |
Загрози |
Створення окружної виховної програми, яка дозволяла розвантажити виховні плани та проводити спільні виховні заходи |
Необхідне продумане узгодження виховної роботи в окрузі. |