Четверг, 2024-04-25, 10:54 AM

Відділ освіти Коростенської районної державної адміністрації

Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
Сайти ЗНЗ району
  • Школи І-ІІІ ступенів
  • Школи І-ІІ ступенів
  • Школи І ступеня
  • ДНЗ
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 68
 
Главная » 2015 » Апрель » 5 » Нові освітні стандарти в дії
12:08 PM
Нові освітні стандарти в дії

Нові освітні стандарти в дії

 

            Кожний навчальний рік є певним етапом як у справі розбудови національної освіти, так і у професійній долі кожного учителя. Хто як не ми, педагоги, знаємо, що час не стоїть на місці. Реальність стрімко змінюється: суспільство інформатизується, Україна все більше інтегрується в світовий простір. Сьогодні освіта  переживає процес «перевантаження»: вводяться нові Державні освітні стандарти, оновлені програми, підручники. Чому? Для чого? Як має все реалізуватися? Які підсумки можна підвести за останні два роки?  Саме такі питання розглядалися на районному семінарі-практикумі заступників директорів з навчально-виховної, навчально-методичної роботи на тему «Методичний супровід навчально-виховного процесу в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової, базової загальної середньої освіти», який відбувся 18 березня 2015 року на базі Горщиківської СЗШ І-ІІІ ступенів.

            Початком творчої зустрічі для учасників був виступ учнів школи, які підготували разом з педагогом-організатором Тиць З.І. прекрасне привітання. Своїм виступом учні довели, що люблять свою школу, педагогів, які є для них справжніми друзями, щирими помічниками і мудрими порадниками.     Учасники семінару ознайомилися з роботою адміністрації загальноосвітнього навчального закладу щодо реалізації завдань Державного стандарту початкової і базової загальної середньої освіти. Заступник директора з навчально-виховної роботи Горщиківської СЗШ І –ІІІ ступенів Грищук О.Л. поділилася досвідом роботи з організації методичного супроводу навчально-виховного процесу, станом готовності педкадрів до впровадження нових освітніх стандартів. Учасники семінару підкреслили, що перед освітою стоять інші завдання, ніж 12 років тому. Держстандарти і навчальні програми мають відповідати вимогам часу, тобто в них мають бути закладені найновіші досягнення науки, технологій, педагогічної думки, новий освітній зміст. Можна ставити різні бали, поєднувати, роз'єднувати предмети, але якість освіти визначається кінцевим результатом – освіченістю учнів і випускників шкіл, готовністю їх реалізувати себе в житті.

            Педагогами школи підготовлено та проведено десять відкритих уроків: 

української мови в 11 класі (вчитель Вигівська Л.Б.), математики в 1 класі (вчитель Молчанова Т.І.), читання в 2 класі (вчитель Пахолюк Н.П.), природознавства в 3-а класі (вчитель Бондар В.В.), української літератури у 8 класі (вчитель Сапотніцька З.М.), фізичної культури в 9 класі (вчитель Чиж С.І.), історії в 6 класі (вчитель Балашкевич Н.С.), в 5-б класі (вчитель Чуєнко О.Л.), світової літератури в 5-а класі (вчитель Петровська Н.В.), музичного мистецтва в 4 класі (вчитель Каменчук С.А.). Вчителі продемонстрували нові підходи до методики викладання предметів, практичну направленість шкільних дисциплін.  Учні мали змогу отримувати знання на творчому рівні, тобто аналізувати, осмислювати, знаходити для них практичне застосування.
            В нових Державних стандартах передбачається посилення використання здоров'язбережувальних технологій. Здоров'я учнів та педагогів повинно бути в полі зору адміністрації навчального закладу. Тому важлива роль відведена психологічному супроводу навчально-виховного процесу. З цією метою практичним психологом Пріведьон І.І. та соціальним педагогом Голуб Т.М. проведено з учасниками семінару  діагностичні та релаксаційні вправи, які сприяють збереженню психологічного здоров'я педагога.

            В кінці семінару розглянуті питання матеріально-технічного забезпечення шкільних методичних кабінетів, наголошено заступникам директорів на посиленні уваги до контрольно-оцінювальної та аналітичної діяльності щодо підготовки та проведення уроків.

            Незважаючи на недостатнє матеріально-технічне забезпечення (а для впровадження нових Державних стандартів воно має бути потужним: навчально-методичне, матеріально-технічне, комп'ютерне) з оптимізмом дивімось в майбутнє.  Плекаймо паростки завтрашнього дня. І тоді, немов у долонях зігрітий паросток, политий любо'ю і ніжністю рідних, доглянутий творчим вчителем, збережений державною мудрістю, стане коренем, цвітом і колосом життя. Паросток – це наше майбутнє, наша совість, наша надія –діти!

                               

                                                                           Людмила Бондар, завідувач райметодкабінету 

 

 

 

Просмотров: 959 | Добавил: jkz | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Поиск
Календарь
«  Апрель 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архив записей
Друзья сайта
  • Коростенська районна державна адміністрація
  • Коростенська районна рада
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Сайт управляется системой uCoz